Kymsote avaa asiakasryhmille omat puhelinpalvelut — "Yksi numero vähentää pompottelua"

Suurinta osa pystytään auttamaan jo puhelun aikana. Puheluiden määrä on lisääntynyt vuosi vuodelta. Kimmo Seppälä

Ikääntyneet, vammaiset sekä mielenterveys- ja päihdepalveluiden asiakkaat saavat pian kukin omaa puhelinpalvelua Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymässä Kymsotessa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi