Kommentti: Keskustelussa itäisistä ratalinjauksista etelän ja pohjoisen jakolinja elää ja voi hyvin
Itärata vai itäinen rantarata -keskustelu on varmasti yksi kevään kestoaiheista koko Kymenlaaksossa. Paitsi Kymen ja Kouvolan Sanomien kommentointiosioissa myös sosiaalisessa mediassa keskustelu on kiivasta. Liityin viime viikolla Facebookissa Pro Rantarata -kannattajaryhmään. Ja saman tien myös Itärata – puoli Suomea liikkeellä -ryhmään, molemmissa käytyä keskustelua seuratakseni.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.