Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Kommentti: Keskustelussa itäisistä ratalinjauksista etelän ja pohjoisen jakolinja elää ja voi hyvin

Itärata vai itäinen rantarata -keskustelu on varmasti yksi kevään kestoaiheista koko Kymenlaaksossa. Paitsi Kymen ja Kouvolan Sanomien kommentointiosioissa myös sosiaalisessa mediassa keskustelu on kiivasta. Liityin viime viikolla Facebookissa Pro Rantarata -kannattajaryhmään. Ja saman tien myös Itärata – puoli Suomea liikkeellä -ryhmään, molemmissa käytyä keskustelua seuratakseni.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.