Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

"Mietimme vakavasti, laitammeko ravintolan maanantaina kiinni" – Korona kurittaa lounasravintoloita Etelä-Kymenlaaksossa, mutta saa aikaan myös uudenlaisia palvelumuotoja

Kotkan ja Haminan seudun ravintoloissa on aloitettu muun muassa kotiinkuljetuspalvelua. Yleistunnelma on odottava ja huolestunut.

Koronavirus koettelee lounas- ja ruokaravintoloita kovalla kädellä. Kun iso osa ihmisistä on etätöissä, on päivittäisten lounaskävijöiden määrä monessa paikassa romahtanut.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.