"Mietimme vakavasti, laitammeko ravintolan maanantaina kiinni" – Korona kurittaa lounasravintoloita Etelä-Kymenlaaksossa, mutta saa aikaan myös uudenlaisia palvelumuotoja
Kotkan ja Haminan seudun ravintoloissa on aloitettu muun muassa kotiinkuljetuspalvelua. Yleistunnelma on odottava ja huolestunut.
Koronavirus koettelee lounas- ja ruokaravintoloita kovalla kädellä. Kun iso osa ihmisistä on etätöissä, on päivittäisten lounaskävijöiden määrä monessa paikassa romahtanut.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.