Joulukortti ikäihmiselle -kampanja kutsuu kotkalaiset lähettämään joulukortteja yksinäisille vanhuksille – Katso osallistumisohjeet!
Kampanjaan voi osallistua tekemällä joulukortin ja toimittamalla sen keräyspisteeseen 11. joulukuuta mennessä.
Joulupostia ikäihmisille -kampanja kutsuu kaikki kotkalaiset lähettämään joulukortteja ikääntyneille. Siskot ja Simot -yhteisön yhteistyökumppaneineen järjestämällä kampanjalla halutaan tuoda iloa ja valoa hoivakodeissa asuvien kotkalaisten ikäihmisten jouluun raskaan korona-ajan keskelle.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.