Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Joulukortti ikäihmiselle -kampanja kutsuu kotkalaiset lähettämään joulukortteja yksinäisille vanhuksille – Katso osallistumisohjeet!

Kampanjaan voi osallistua tekemällä joulukortin ja toimittamalla sen keräyspisteeseen 11. joulukuuta mennessä.

Joulupostia ikäihmisille -kampanja kutsuu kaikki kotkalaiset lähettämään joulukortteja ikääntyneille. Siskot ja Simot -yhteisön yhteistyökumppaneineen järjestämällä kampanjalla halutaan tuoda iloa ja valoa hoivakodeissa asuvien kotkalaisten ikäihmisten jouluun raskaan korona-ajan keskelle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.