Korona-aika on vaikuttanut ravintoloissa jokaisen tilipussiin – Toimitusjohtaja Kati Onnelan henkisesti pahin hetki oli koko henkilöstön lomautus: "Pahinta oli tunne, että olen pettänyt heidän luottamuksensa"
Kun korona vie ravintolan asiakkaat, tulot romahtavat jokaiselta työntekijältä. Keittojen myynti ruokakaupassa pienensi miinusta, toimitusjohtaja Kati Onnela kertoo.
Ravintola Rouxin joululounaan seisovaa alkupalapöytää siivotaan pois. Joulukuun lyhyt päivä on kääntynyt hämäräksi iltapäiväksi. On hiljaista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.