Sandra Kurki yrittää sopeutua MS-tautiin sisustamisen, poikaystävän ja äidin avulla – Vale-elämä vaihtui rehellisen arjen jakamiseksi Instagramissa
Sandra Kurki sisusti opiskelija-asuntonsa hyvissä ajoin jouluiseksi, ennen kuin lähti äidin luokse Espooseen. He palaavat poikaystävänsä kanssa Skinnarilaan loppiaisen tienoilla.
Sandra Kurkion optimistisempi kuin pitkään aikaan. Viime vuonna rajuna puhjennut MS-tauti on hieman hellittänyt, ja ajatus normaalista elämästä on aavistuksen lähempänä kuin aiemmin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.