Tekstarit | Saatiinhan ne sähköiset ulko-ovet lopulta Pasaatin torin puolelle
Tuskin FC KTP:llä edes olisi naisjoukkuetta ilman Jari-Pekka Gummerusta. Tehnyt hyvää työtä valmentajana ja kehittänyt joukkuetta koko ajan. Ei tuloksia tule sormia napsauttamalla. Antakaa hänelle työrauha. – MatKa57
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.