Tekstarit | Haminan vesitornien "juhlavalot" ovat aivan turhaan päällä joka päivä
Sota olisi helppo lopettaa, jos hyökkääjä myöntäisi virheen ja vetäisi joukkonsa pois vieraalta maalta. Ja maksaisi kaikki aiheuttamansa vahingon ja inhimillisen kärsimyksen. Hyökkääjä on täysin vastuussa sodasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.