Tekstarit | Sodasta on luotu kuva, että hyvä ja paha taistelevat
Karhulan srk-keskuksessa kokoontui tiistaitupa, jossa oli tuolijumppaa, pientä ohjelmaa ja lopuksi kahvit, vapaaehtoisvoimin. Suosittu oli, koska 25-30 henkilöä aina paikalla. Äänestän ehdokasta, joka lupaa palauttaa jotain vastaavaa. Valmis konsepti, ei kaikkea tarvi uudistaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.