Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tekstarit | Hyvät aukkohakkuiden vastustajat, onko teidän pakko mennä juuri siihen hakkuuaukkoon?

Suomeen pitää perustaa kaksi pääministerin virkaa. Meillä on jo valmiiksi edustuksellinen ja "mediapelin" hyvin hallitseva pääministeri. Lisäksi tarvitaan Suomen asioista kiinnostunut ja suomalaisten hyvinvoinnista paremmin huolta kantava, se toinen, eli Suomen kansan pääministeri.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.