Tekstarit | Hyvät aukkohakkuiden vastustajat, onko teidän pakko mennä juuri siihen hakkuuaukkoon?
Suomeen pitää perustaa kaksi pääministerin virkaa. Meillä on jo valmiiksi edustuksellinen ja "mediapelin" hyvin hallitseva pääministeri. Lisäksi tarvitaan Suomen asioista kiinnostunut ja suomalaisten hyvinvoinnista paremmin huolta kantava, se toinen, eli Suomen kansan pääministeri.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.