Tekstarit | Kouluruokailu, lakisääteinen kahvitauko tai ilmainen äitiyspakkaus eivät monenkaan taloutta helpota, pitäsköhän ne nyt ottaa pois, että ois lupa ruikuttaa?
On lääkäreitä, jotka haluavat auttaa ja kuunnella potilastakin. Sitten löytyy lääkäreitä, jotka vähättelevät, ovat hermostuneita ja ylimielisiä, eivät kuuntele.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.