Lukijalta: Korona ja aluevaalit
Olemme nyt kärsineet jo kolmatta vuotta tätä pandemiaa ja loppua ei näy, vielä. Se on tuonut raa'alla tavalla esille sen miten meidän terveydenhuoltomme toimii ja miten se ei toimi. Itse korona ei olekaan se suurin ongelma, vaan Kymsote. Jostain kumman syystä hallintoa riittää, johtajia on paljon meidän sairaanhoitopiirissämme, mutta lääkäreistä on jatkuva pula, hoitajista puhumattakaan.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.