Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta: Korona ja aluevaalit

Olemme nyt kärsineet jo kolmatta vuotta tätä pandemiaa ja loppua ei näy, vielä. Se on tuonut raa'alla tavalla esille sen miten meidän terveydenhuoltomme toimii ja miten se ei toimi. Itse korona ei olekaan se suurin ongelma, vaan Kymsote. Jostain kumman syystä hallintoa riittää, johtajia on paljon meidän sairaanhoitopiirissämme, mutta lääkäreistä on jatkuva pula, hoitajista puhumattakaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.