Lukijalta: Murtuuko työntekijä? – Hoitajien uupumus kertoo tilanteesta, johon yhteiskuntamme ei olisi koskaan pitänyt joutua
Tällä menolla murtuu. Moni on jo murtunut. Asiasta on väännetty ja tullaan vääntämään. Puhetta, ei muutoksia. Seurauksena on vain turhautuneita, skeptisiä ja loppuun palaneita arjen sankareita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.