Pääkirjoitus: Teknologia ei saa nousta opetuksessa itseisarvoksi
Kouluissa on tietokoneiden ja tablettien käyttöä opetuksessa lisätty järjestelmällisesti viime vuosina. Tietoteknisten laitteiden hyödyntäminen on digitalisoituvassa maailmassa ehdottoman tärkeää, mutta ongelmatonta se ei ole. Oppilaiden osaamista kartoittavassa Pisa-tutkimuksessa on todettu, että teknologia joskus voi myös haitata oppimista (Helsingin Sanomat 4.12.).
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.