Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta: Vaara uhkaa suojatielläkin Kotkassa

Olen asunut noin kolme kuukautta Kotkassa ja olen joutunut jalankulkijana suojatiellä jo kolme kertaa melkein yliajetuksi. Kapteenin- ja Kirkkokadun kulma on ikävä, kun autot ajavat usein liian kovaa ja siinä on kaksi suojatietä lähekkäin. Eräskin pakettiauto joutui vaihtamaan hiljentämättä toiselle kaistalle jalankulkijan ylittäessä katua. Autoilijat, olkaa armollisia huonosti liikkuville vanhuksille.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.