Lukijalta: Matkailija ostaa elämyksiä verkosta, jos ne sieltä löytyvät

Työ- ja elinkeinoministeriön uuden matkailustrategian tavoitteena on Suomen matkailuviennin tuplaaminen vuoteen 2028 mennessä. Tähän tavoitteeseen ei päästä vain kotimaan matkailulla, vaan vaaditaan selkeitä panostuksia kansainvälisiin asiakkaisiin.

Lue lisää aiheesta

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi