Pääkirjoitus: Velkaantumiseen ei suhtauduta välinpitämättömästi
Suomalaiset ovat huolissaan valtion velkaantumisesta koronakriisin seurauksena. Kolme neljästä suomalaisesta ilmoitti olevansa paljon tai jonkin verran huolissaan, kun velka kasvaa tänä vuonna vähintään 19 miljardilla eurolla. Helsingin Sanomien kysely selvitti myös sitä, hyväksyvätkö suomalaiset velkaantumisen. Kolme neljästä vastaajasta ilmoitti hyväksyvänsä tämän ehdoitta tai siksi, ettei muutakaan vaihtoehtoa ole.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.