Netin syövereissä on käyty keskusteluja siitä, minkälainen kirjallisuus menestyy maailmanlaajuisen viruspandemian aikana. Moni tuntuu arvelevan, että lukijakunta jakautuu jyrkästi kahtia: toisia epätavallinen tilanne kiehtoo, kun taas toiset kokevat koronan tekevän todellisuudesta sen verran kurjaa, että fiktiosta haetaan mieluummin turvaisaa ja rauhallista pakopaikkaa, jossa kaikki on paremmin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.