Kymenlaaksossa sijaitseva omakotitalo oli täynnä vuokralaisten jälkeensä jättämää omaisuutta – "Jättivät vanhoille ihmisille rojunsa korjattaviksi"
Kari Kolehmainen tilasi ulkopuolista apua raivaamaan talon. Hän aikoo välittää laskun entisille vuokralaisille.
Lasikuistin nurkassa on tehty polttopuita. Verhoa, kaappia, senkkiä, sohvaa ja televisiota on jäänyt paikoilleen, lastensänkykin. Lattioilla lainehtii tekstiilikasoja, jätesäkkejä ja tekstiä täynnä olevia aa-nelosia. Siellä täällä näkyy leikkikaluja. On pölynimureita ja kaksi pesukonetta. Keittiön tasoilla on paitsi keittiövälineitä myös runsaasti hiirten ulostetta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.