Vuonna 1952 RUK:n käynyt haminalainen Seppo Kesäläinen muistaa patjasulkeiset ja Helsingin olympialaiset, joissa upseerioppilaat olivat avustajina – "Siihen aikaan ei kyselty, että mitä haluaa" 27.2.2020 6:15