Sivu:

Huono Joulutarjous

6.2. 7:27Suosittele 10

On sekin nähty! Kerran eräässä Anjalankoskelaisessa kaupassa joulun aikaan käteen sattui kattila, missä oli Tarjous-lappu liimattu toisen lapun päälle ja kuinkas ollakaan? Hintaa oli nostettu alkuperäisestä!
    Ilmeisesti Tarjous on tarjous, vaikka huonokin!

Hanna

6.2. 9:51Suosittele 9

Minua aina välillä epäilyttää, ovatko hinnat oikeasti tarjoushintoja. Ihan kuin olisin nähnyt jonkin tuotteen olevan joskus halvempi ennen tarjouksia.

tarjousko?

6.2. 9:58Suosittele 8

tähän en törmännyt kaupassa vaan televiossa. Mainostettii canal+ total pakettia 3kk:deksi hintaan 39,90. Alhaalla pienellä präntillä norm. 13,30e/kk mun laskutaidolla tosta tulee kyllä ihan sama hinta kuin tuo tarjoushinta.

asiakas

6.2. 11:49Suosittele 11

Aina välillähän tuollaisiin törmää.. ovat ihan normaalia kaupankäyntiä.
    asiakas vaan yleensä hämääntyy kun lapussa lukee että "tarjous"  

sehän ei ole sama asia kuin että "nyt alenuksella" Se on tavaran tarjous sinä hetkenä tiettyyn X hintaan oli se sitten korkeampi tai halvempi kuin se alkuperäinen..

Timppa

6.2. 12:06Suosittele 9

Jollain huoltoasemalla oli aikanaan purkkapaketit "tarjouksessa" 1mk/kpl ja 7kpl/10mk.

Pena Pakaste

6.2. 15:15Suosittele 7

Olen havainnut usein kaupoissa miellettävän "tarjoukseksi" sellaiset hinnat, jotka on laitettu isolla fontilla, tai kirkkaanvärisellä pohjalla! Erityisesti iäkkäämmät lankeavat näihin "tarjouksiin".

Sivu:
      x

Haluatko ilmoittaa asiattoman viestin?

Jätä sähköpostiosoitteesi jos haluat saada kuittausviestin ilmoituksestasi.

Sähköpostiosoitteesi:

Viesti moderoijille:

Kirjoita kommentti

Viesti:
      Nimi:
      Bottivarmistus: paljonko on 6 + 1? 
        Esikatsele