x

Haluatko ilmoittaa asiattoman viestin?

Jätä sähköpostiosoitteesi jos haluat saada kuittausviestin ilmoituksestasi.


Kolmikulman päiväkoti tuhoutui tulipalossa

Kolmikulman päiväkoti Karhulassa on tuhoutunut tulipalossa viime yönä.

Kymen Sanomat9.7.2013 8:20

Camera mukaan ja baanalle

9.7.2013 8:20Suosittele 37

Mielestäni paikallisen "uutishuoneen" pitäisi toimia vähän nopeammin näissä paikallisissa tapahtumissa. Uutinen verkossa myöhemmin kuin muualla, 5h tapahtuman jälkeen. Miksei kuvia aiheesta? 

Lukija

9.7.2013 8:40Suosittele 56


Olisiko niin, että toimittajat eivät ole töissä ympäri vuorokauden?

JMJ

9.7.2013 9:02Suosittele 55

Lehdentaso täysin olematon, uudistuksessa lehden jutut väheni puoleen. Isommat kuvat, vähemmän juttuja/sivuja, mutta ISOMPI HINTA

Lukija

9.7.2013 9:16Suosittele 51
JMJ kirjoitti:

Lehdentaso täysin olematon, uudistuksessa lehden jutut väheni puoleen. Isommat kuvat, vähemmän juttuja/sivuja, mutta ISOMPI HINTA

Onpa outo näkemys. Lehden taso nousi huimasti uudistuksen myötä. Entisessä toistui Hesarin jutut viikon viiveellä, enää ei. Hyvä Kymäri!


Raha, tuo kaiken pahan alku ja juuri

9.7.2013 9:44Suosittele 52

JMJ kirjoitti:

Lehdentaso täysin olematon, uudistuksessa lehden jutut väheni puoleen. Isommat kuvat, vähemmän juttuja/sivuja, mutta ISOMPI HINTA

Mutta maksuttomalle verkkosivustolle piti kuitenkin tulla kommentoimaan ???


kukkahattutäti

9.7.2013 9:52Suosittele 56

Kommenteista näkee miten paljon itse uutinen kiinnostaa.. Oikeasti tämä on todella huolestuttavaa, neljäs tuhopoltto samalla alueella eikä polttajaa saada kiinni, lähistöllä paljon taloja.

Kukkahattusetä

9.7.2013 10:19Suosittele 48

kukkahattutäti kirjoitti:

Kommenteista näkee miten paljon itse uutinen kiinnostaa.. Oikeasti tämä on todella huolestuttavaa, neljäs tuhopoltto samalla alueella eikä polttajaa saada kiinni, lähistöllä paljon taloja.

No eihän kymiläistä koskaan kiinnosta toisen hätä.  Pääasia on, että päästään nokkimaan ja vahättelemään muiden työtä.


Pekka

9.7.2013 10:28Suosittele 45
kukkahattutäti kirjoitti:

Kommenteista näkee miten paljon itse uutinen kiinnostaa.. Oikeasti tämä on todella huolestuttavaa, neljäs tuhopoltto samalla alueella eikä polttajaa saada kiinni, lähistöllä paljon taloja.


Jep. Poliisi on voimaton.

Antti

9.7.2013 11:31Suosittele 45

Mitäs muuta tuossa "kulmilla" on palanut, kuin se viereinen tyhjänä ollut kioski? Onko tässä päiväkodin palossa viitteitä tuhopolttoon?

Huolestunut asukas

9.7.2013 12:35Suosittele 50

Antti kirjoitti:

Mitäs muuta tuossa "kulmilla" on palanut, kuin se viereinen tyhjänä ollut kioski? Onko tässä päiväkodin palossa viitteitä tuhopolttoon?


Pari roskakatosta, autotalli / varastorakennus ja vanha kioski. Tämä palo oli jo viides tuhopoltto alueella.


Kirjoita kommentti

Keskustelun ohjeet

Katso keskustelun ohjeet tästä.